網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月9日 星期四

郭千瑜:郭千瑜喪發姣 向古天樂放生電 __,古天樂,

郭千瑜話呢個經驗好難忘。藝人郭千瑜(Mina)最近參與保險廣告拍攝,跟男神古天樂同場,廣告中Mina飾演古仔幻想出來的索爆女醫生,要向古仔發姣放電,她 ...




郭千瑜話呢個經驗好難忘。


藝人郭千瑜(Mina)最近參與保險廣告拍攝,跟男神古天樂同場,廣告中Mina飾演古仔幻想出來的索爆女醫生,要向古仔發姣放電,她直言起初面對男神相當怕醜,她說:「好開心好感恩可以同男神古天樂拍廣告,仲記得拍攝當日笑料百出,當時拍咗一個wide shot,因為我怕醜唔敢直視佢,就用平時借視線嘅拍攝方法咁望住佢隻耳仔,但係佢要求我望實佢對眼發姣!人家會怕醜㗎嘛!男神講咗一句說話搞到我好尷尬,搞到全場都大笑!佢話乜原來你平時唔望住人哋對眼㗎?咁我身為專業嘅演員當然即刻拍到,千年難得嘅機會,我就當住全場工作人員光明正大咁對古仔放電兼發姣,呢次經驗都好難忘。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!