網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月30日 星期四

郭富城:郭富城出發美國巡唱 落柯打叫囡囡禁足 __,郭富城,

阿爸唔喺香港,啲囡囡就靠晒方媛喇!天王郭富城(Aaron)大年初六現身機場出發到美國巡唱,身穿紅色上衣,孭着背囊,面對武漢肺炎疫情身在機場高危地方,城 ...




阿爸唔喺香港,啲囡囡就靠晒方媛喇!


天王郭富城(Aaron)大年初六現身機場出發到美國巡唱,身穿紅色上衣,孭着背囊,面對武漢肺炎疫情身在機場高危地方,城城和經理人小美都做足準備戴上口罩,戴着黑色口罩及黑超的城城精神飽滿,見到同行人員更教他們如何正確戴口罩方法,之後就做「財神爺」給大隊人員派利是。


問到城城是否做足防疫措施?他謂:「工作人員會準備好,祝大家身體健康。」去美國巡唱太太有冇擔心?在旁小美說:「還可以。」城城則說:「太太有叫小心啲,小朋友就留喺屋企做足防疫措施。」不准出門?他謂:「喺屋企唔好出街喇,小朋友留喺屋企唱歌。」太太為何不隨行?城城說:「唔去啦,去十幾日啫,太太都擔心,成日提我要戴口罩。」太太會唔會返內地探親?城城說:「原本係我去美國時返佢去上海,後尾就plan咗唔返喇。(禁足太太返去?)唔關事,依家大家盡量都留喺屋企,冇必要唔好出街,祝大家身體健康,新年快樂,希望快啲冇事。」在旁小美就催促城城趕快入閘,城城就邊行邊看着平板電腦說:「你睇,我都有睇住新聞㗎!(Check住疫情?)都要睇緊情況。」而城城過閘機時都有拉低口罩過閘,之後城城再和大家說身體健康及揮手88。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!