掃呢頁CODE去手機

2020年2月5日 星期三

黎芷珊:同船再有10人確診武肺 黎芷珊擔心其他乘客 __,黎芷珊,

黎芷珊早前與武漢肺炎80歲老翁同坐郵輪,依家再有10人確診,佢話自己身體OK!早前香港一名80歲男患者確診患上武漢肺炎,他曾在日本橫濱上船乘坐郵輪鑽石 ...




黎芷珊早前與武漢肺炎80歲老翁同坐郵輪,依家再有10人確診,佢話自己身體OK!


早前香港一名80歲男患者確診患上武漢肺炎,他曾在日本橫濱上船乘坐郵輪鑽石公主號,及後有10人證實感染武漢肺炎,當中包括3名香港人。


而曾同坐郵輪的無綫主持人黎芷珊,早前表示正在自我隔離,對於再有10人確診,她接受東網訪問時表示:「我由年初一(25日)開始隔離到依家,依家身體狀況係完全OK,冇問題嘅!其實係擔心船上面嗰啲乘客!(屋企夠唔夠物資?)夠嘢食嘅,因為可以Online訂嘢食,咁都可以送到嚟屋企,食物方面唔擔心!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!