掃呢頁CODE去手機

2020年2月5日 星期三

黃埔居民歐瑞偉盧惠光嚴加防疫 __,歐瑞偉,盧惠光,

歐瑞偉拍攝家居照報平安。
黃埔居民歐瑞偉盧惠光嚴加防疫昨日本港出現首宗武漢肺炎死亡個案,死者居於黃埔花園。藝人盧惠光與歐瑞偉同為黃埔居民,歐瑞偉拍攝家居照報平安,受訪時直言:「 ...




黃埔居民歐瑞偉盧惠光嚴加防疫

昨日本港出現首宗武漢肺炎死亡個案,死者居於黃埔花園。藝人盧惠光與歐瑞偉同為黃埔居民,歐瑞偉拍攝家居照報平安,受訪時直言:「我住黃埔,雖然係同一期,不過距離好遠,暫時冇事,唔擔心得咁多。(家人如何?)我哋會做好個人清潔同防範措施。(要隔離?)唔使。(有冇影響開工?)冇影響《愛.回家》工作,有心,多謝!」而盧惠光坦言嚇了一驚:「對方嘅座數離我屋企都遠,初頭傳出嚟嚇死!我哋依家唔出街,離開屋企就戴口罩!」

另外,由於疫情蔓延,無綫就劇集拍攝發出內部指引,有關外景的室內拍攝因工作人員多,以及擔心通風系統容易傳播病菌,所以暫時不安排傳媒進行探班,直至疫情完結為止。






鍾意就快D Share啦!