掃呢頁CODE去手機

2020年2月5日 星期三

【武漢肺炎│共渡難關】杜汶澤籲送口罩:有菌唔帶,大鑊過無菌有帶 __,新型肺炎,杜汶澤,武漢肺炎,

【武漢肺炎│共渡難關】杜汶澤籲送口罩:有菌唔帶,大鑊過無菌有帶38分鐘前因武漢肺炎疫情不止,昨日香港更出現首宗因武漢肺炎而死亡的本地個案,而港府亦只有 ...




  • 【武漢肺炎│共渡難關】杜汶澤籲送口罩:有菌唔帶,大鑊過無菌有帶
  • 38分鐘前






因武漢肺炎疫情不止,昨日香港更出現首宗因武漢肺炎而死亡的本地個案,而港府亦只有限度封關,有機會令不少無病徵的隱形患者潛伏於社區。

而香港市民為撲口罩,數千人更不惜通宵排隊,藝人杜汶澤今日就在其社交平台,呼籲多帶幾口罩跟身,「我知一罩難求,但如果有多,一定要跟身,見到有人無,即刻比個佢!因為佢有菌唔帶,大鑊過你無菌有帶!截源頭重要過防中招呀!」

而前港姐張名雅Carat,表示已經找來幾位朋友合資買口罩,亦呼籲大家捐口睪給長者,期望能聚小成多,Carat指可以親自安排派送,並歡迎大家提供建議。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!