掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

李蘊:女大18變!李蘊高材生舊隊友 晒老外男友 #李蘊

李蘊以前Cream嘅隊友陳曉彤(Hilda)醉心音樂!喺2004年正式加入樂壇嘅組合Cream,係當時香港最年輕嘅歌手,不過喺2007年就解散!其中成 ...




李蘊以前Cream嘅隊友陳曉彤(Hilda)醉心音樂!


喺2004年正式加入樂壇嘅組合Cream,係當時香港最年輕嘅歌手,不過喺2007年就解散!其中成員李蘊2015年結婚後淡出娛圈,專心照顧兩個仔女,同另外兩位成員盧嘉寶(Carpo)及陳曉彤(Hilda)各有各生活!


不過Hilda並冇放棄音樂,現年26歲嘅佢喺2007年去到愛爾蘭升學,並喺科克音樂學院完成咗一等榮譽學位,非常叻女。女大18變嘅佢擁有甜美笑容,又不時喺社交網上載照片,包括喺台上擔任指揮嘅相,對音樂工作依然充滿熱誠!生活相得愉快,同當地人相處融洽,仲有個老外男友,1月時仲帶咗對方返香港添!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!