掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

王敏奕:「專屬Model」零死角!王敏奕親熱要Warm Up #王敏奕

王敏奕鍾意影老公曾國祥。藝人王敏奕、糖妹與陳貝兒等,近日忙於為無綫新劇《香港愛情故事》開工。戲中王敏奕與陳貝兒都是攝影師,二人亦師亦友,而為了今次演出 ...




王敏奕鍾意影老公曾國祥。


藝人王敏奕、糖妹與陳貝兒等,近日忙於為無綫新劇《香港愛情故事》開工。戲中王敏奕與陳貝兒都是攝影師,二人亦師亦友,而為了今次演出,二人跑了去上攝影課,希望演出能夠「似層層」。模特兒出身的王敏奕,坦言平日不喜歡被拍,又放閃大讚老公曾國祥是自己御用模特兒:「畀人影唔係好自在,我反而鍾意影我老公,佢咁有型點影都得,佢360度冇死角!(咁讚佢?)所以佢咪娶咗我囉,哈哈!」


戲中與謝東閔配成一對,王敏奕表示月底左右,會開始拍二人親熱場口:「等我哋熟啲先拍都好,但都係攬攬錫錫,冇床戲。(驚老公唔鍾意?)佢冇問過我,但佢係咁專業嘅導演,明白嘅。」談到王浩信與張曦雯拍親熱戲,都要借位「避炎」,她說:「我哋就未決定,不過保護自己同拍檔好緊要,拍得唔舒服會出聲嘅。」


陳貝兒客串過戲癮


主持出身的陳貝兒客串嘗試過戲癮,她開心表示:「上完堂嘞,我盡量嘗試模仿專業攝影師嘅舉動同術語。」剛過去的情人節拍劇中度過,她說:「咁我嘅情人就係工作吖嘛。劇組好有愛,知道我食齋,專登幫我搵個齋飯盒返嚟,外景全程做足消毒措施,笠埋鞋套保護我哋,好窩心呀!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!