掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

【恐怖慎入】「警訊之花」馬溱禧皮膚敏感佈全身 原因竟是豬柳漢堡扒 #馬溱禧

【恐怖慎入】「警訊之花」馬溱禧皮膚敏感佈全身原因竟是豬柳漢堡扒2020-02-16食物敏感後果可大可小,日前「警訊之花」馬溱禧Heily在社交平台上, ...




  • 【恐怖慎入】「警訊之花」馬溱禧皮膚敏感佈全身 原因竟是豬柳漢堡扒
  • 2020-02-16




食物敏感後果可大可小,日前「警訊之花」馬溱禧Heily在社交平台上,上載多張皮膚敏感的相片,並寫上「差點就要死了」。從相片可見,除了面部之外,雙腿更密密麻麻的佈滿皮膚敏感的症狀,情況十分誇張。Heily回覆時指,可能是誤吃含有味精或雜肉的豬柳漢堡扒,她說:「我對好多食物都敏感,不過今次應該係最誇張嘅一次。」Heily更表示平時會隨身帶備敏感藥:「好彩食完藥之後,幾個鐘就退晒。」Heily指如果服藥後,情況仍未好轉,就要到醫院打針治療。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!