網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月9日 星期日

【武漢肺炎】何超蓮成功撲6千印尼口罩 急送長者清潔工人劏房戶防疫 #何超儀 #何超蓮 #新型肺炎 #武漢肺炎

武漢肺炎肆虐全球,香港近日疫情持續蔓延,確診個案有26宗,全城四出撲防疫物資,口罩更是一罩難求,不少市民甚至長者要排隊捱通宵排隊買口罩,而基層人士及低 ...






武漢肺炎肆虐全球,香港近日疫情持續蔓延,確診個案有26宗,全城四出撲防疫物資,口罩更是一罩難求,不少市民甚至長者要排隊捱通宵排隊買口罩,而基層人士及低收入家庭更難負擔炒價。政府未能為市民解決口罩短缺問題,香港人惟有自己救自己,民間就有不少自發性組織籌口罩幫助有需要人士。繼富商大劉劉鑾雄昨日捐出2萬口罩,幫助基層,賭王三房千金何超蓮所成立的慈善組織Smile with us,今日在IG出帖文,會捐口罩給清潔工人、劏房戶、醫院及長者助燃眉之急,而超蓮亦有轉帖文,指會有第二批口罩到港,表示會處理最迫切及接觸面最廣泛的團體,最後她更留言希望網民提供如何可以直接接觸到有需要人士:「告知我任何直接接觸清潔工人、長者、醫療隊伍或其餘急切需要口罩的團體聯絡方法,讓我們把口罩捐出去。」

超蓮今日回覆《蘋果》,她透露用了一個星期時間去印尼採購到口罩回港,她說:「我哋係搵朋友喺印尼訂,好難訂,而家最難係好多入唔到關,即係hold住咗先,所以嗰度有啲困難,我哋第一個batch係order咗8千,跟住嚟咗係6千,嚟緊第二batch好似係1萬,第三batch都係8千到,我哋一路都會陸陸續續,用唔同渠道搵啲口罩返嚟。」問到點解會優先派給長者、清潔工人、劏房戶及醫護人員等,她說:「知道佢哋好多唔捨得用口罩,而家口罩好貴,好多都會重用口罩,非常之唔好的一件事,希望可以優先幫到佢哋,今次擺喺呢個平台講,想畀人知道可以用咩渠道幫佢哋,因為暫時我哋搵到幾間社福機構同社工團體去派,今次就無involve義工,因為唔想太多接觸,希望想大家留喺屋企,唔好出去。」最後,超蓮表示希望捐口罩行動可以拋磚引玉,更加多人加入幫手盡快派口罩出去:「而家幾好,好多人同我哋講有咩resources,經我哋派出去,係一件好好嘅事,同埋呼籲有咩人知道有咩渠道,可以幫手派出去。」

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩

---------------------------------

11大串流娛樂平台推介

65頁網上煲劇睇戲天書

點擊即睇

(IG截圖)


(IG截圖)



鍾意就快D Share啦!