網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月9日 星期日

羅天宇:撻着戴祖儀啱嘴型 羅天宇唔認溝女王 #戴祖儀 #羅天宇

怕唔怕戴祖儀嬲豬?藝人羅天宇、龔嘉欣及劉溫馨日前為無綫劇集《香港愛情故事》開工。在新劇中與龔嘉欣不乏親熱戲的羅天宇,現實中被拍得用車接載樂壇新貴戴祖儀 ...




怕唔怕戴祖儀嬲豬?


藝人羅天宇、龔嘉欣及劉溫馨日前為無綫劇集《香港愛情故事》開工。在新劇中與龔嘉欣不乏親熱戲的羅天宇,現實中被拍得用車接載樂壇新貴戴祖儀,戀情甚囂塵上,對此他說:「我哋有首Cover歌合作,其中一次係錄完音順路車埋,同埋平時大家一齊傾音樂經,唔係拍拖。(話你係溝女王。)唔係事實嘅嘢唔講」


膠囊酒店激戰


他透露劇中與嘉欣到膠囊酒店「親熱」:「有三場重頭親熱戲,即將拍第二場,膠囊酒店地方細,講我哋一入去就親熱,有咗上次經驗,今次唔會咁尷尬。」嘉欣則揚言豁出去,加上對天宇及工作人員信任,所以未有太尷尬:「拍嗰時我哋互相取笑,因為都要打扮性感,大家以笑嚟緩和尷尬氣氛。」


劉溫馨廣東話再歪啲


至於廣東話不太純正的溫馨,今次演內地來港女子:「反而叫我再講歪啲!」談到武漢肺炎持續,她透露農曆新年期間到日本旅遊,買了少許口罩做儲備:「本身鼻敏感,都有戴口罩習慣,所以暫時夠用。但我冇搶米,因為唔煮飯,同埋仲有好多其他食物選擇嘅。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!