網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月9日 星期日

【停課日星媽有排忙】Miki 帶仔女玩鞦韆放電 陳茵媺一家變晒花面貓 #Miki #楊愛瑾 #陳茵媺

【停課日星媽有排忙】Miki帶仔女玩鞦韆放電陳茵媺一家變晒花面貓26分鐘前受武漢肺炎疫情影響,教育局宣佈停課至3月2號,小朋友放足一個月假,相信最忙都 ...




  • 【停課日星媽有排忙】Miki 帶仔女玩鞦韆放電 陳茵媺一家變晒花面貓
  • 26分鐘前




受武漢肺炎疫情影響,教育局宣佈停課至3月2號,小朋友放足一個月假,相信最忙都係一班星媽喇!

有一仔一女嘅楊愛謹Miki ,大仔Luken 3歲大,一早已返緊學前班。而家停課,Miki 就日日幫啲仔女搵活動,呢日佢就帶住兩個小朋友,去呼吸下郊外空氣,去公園玩鞦韆。唔止小朋友玩得開心,連Miki 自己都玩埋一份。

至於有三個仔女嘅陳茵媺,繼之前湊住啲小朋友去海灘玩沙,仲交阿仔喺沙灘寫字,寓玩樂於學習。不過就有網友提醒要小心,唔好比啲小朋友凍親。

所以呢日Amiee 就決定留係屋企, 同啲小朋友玩畫畫,佢哋仲用啲顏料,畫到變晒花面貓,不知幾搞笑!睇嚟今個月,呢班星媽都有排忙

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!