網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月24日 星期一

史提芬史匹堡:史匹堡為女兒下海拍AV「感尷尬」 #史提芬史匹堡

Mikaela早前宣布成為AV女星,史匹堡表面支持,實則不悅。荷里活大導演史提芬史匹堡(StevenSpielberg)與妻子KateCapshaw的 ...




Mikaela早前宣布成為AV女星,史匹堡表面支持,實則不悅。


荷里活大導演史提芬史匹堡(Steven Spielberg)與妻子Kate Capshaw的23歲養女Mikaela,早前宣布成為AV女星,拍攝「獨腳戲」色情片,又計劃成為脫衣舞孃,雖然她受訪時指父母十分支持她的事業方向,但知情者透露,史匹堡其實感到非常尷尬!


知情者透露:「表面上,史提芬同Kate,作為世上最進步同咁愛護佢哋子女嘅家長,一直都好支持Mikaela同嘗試了解佢。但亦好明顯,佢哋個女突然宣布成為性工作者,係令佢哋覺得好尷尬。」知情者又表示:「冇嘢可以影響史提芬史匹堡完美嘅形象,或者影響Kate,但佢哋亦擔心Mikaela嘅轉變,會令到人哋用有色眼鏡睇佢哋其他仔女。其他他女都嘗試支持Mikaela,但都同樣感到好尷尬。呢個絕對唔係佢哋被教育嘅方向。」


Mikaela曾透露自己小時候遭受街外人的性騷擾,造成童年陰影,她11歲起開始酗酒,之後被送到問題少年的寄宿學校,再令她焦慮症、抑鬱症、自我形象與人際關係問題更嚴重,出現飲食失調。對她來說,拍攝AV是令她重新振作與表達女權的方式。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!