網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月24日 星期一

汪明荃:汪明荃認睇有線新聞:邊個台有新聞就睇 #汪明荃

汪明荃日前上載睇新聞照片,被網友發現睇有線新聞台。藝人汪明荃(Liza)為無綫節目《娛樂大家10點半》,對於被網友讚她連口罩顏色都配襯埋造型相當利害, ...




汪明荃日前上載睇新聞照片,被網友發現睇有線新聞台。


藝人汪明荃(Liza)為無綫節目《娛樂大家10點半》,對於被網友讚她連口罩顏色都配襯埋造型相當利害,Liza笑認是苦中作樂,戴不同款式似乎較開心,加上之前聲帶有問題,又要長時間錄影才戴罩保安全,存貨目前仍夠用。


羅家英督促跑步


講到她與老公羅家英跑步抗疫,Liza稱一向都有跑步做運動,一星期跑2、3次,並笑謂家英哥每次只跑一半,其餘時間則像教練般「鞭策」她去跑。講到羅家英原先在馬來西亞拍戲,她稱他是回來出席藝術節,但因疫情而取消了,現家英哥才賦閒在家,過2天便要返馬來西亞再開工。


講到Liza在網上上載睇新聞照片,被網友發現她睇有線新聞台,她謂:「唔出奇呀,咁屋企唔係得我一個人,遙控器唔係全程跟住我由我操控,邊個台有新聞就睇啦,大家依家最關心新聞,而且無綫新聞做得好好吖!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!