網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月24日 星期一

陳凱琳自揭曾患抑鬱爆喊:當時日日呃住媽咪好內疚 #陳凱琳

陳凱琳現在以媽咪心態,想起當日對父母穩瞞病況更感心痛。
陳凱琳自揭曾患抑鬱爆喊:當時日日呃住媽咪好內疚陳凱琳現在以媽咪心態,想起當日對父母穩瞞病況更感心痛。陳凱琳(Grace)在昨晚播出的節目《仨心友行》最 ...




陳凱琳自揭曾患抑鬱爆喊:當時日日呃住媽咪好內疚

陳凱琳現在以媽咪心態,想起當日對父母穩瞞病況更感心痛。

陳凱琳(Grace)在昨晚播出的節目《仨心友行》最後一集中,跟陳敏之、高海寧和楊明晚上在沙灘把酒談心時,問到大家最想回到過去哪一刻?Grace率先訴真情,一邊說一邊忍不住落淚:「喺我入大學第二年,因為有啲情緒問題,我有一類型抑鬱,因為呢樣嘢令到我好難Recover(康復),我特登揀咗喺爹哋媽咪好放心我同埋細佬喺加拿大相處,所以佢地返咗香港同我嫲嫲、婆婆一齊住。我揀嗰段時間隱瞞唔同佢哋講,直至媽媽咪返嚟加拿大,第一眼見到我,有啲好唔妥,佢先知原來我日日打電話畀佢話我冇事,話我好開心嘅時候,係呃佢。」

Grace話跟媽咪感情好好,所以當時日日呃媽咪時她很內疚,「依家我做咗媽咪,如果個仔第日咁對我,我真係…我唔會想佢有啲咩唔開心,或者去到個咁嚴重,去到一個病嘅時候,我先知道。」

高海寧都曾因為不實報道患抑鬱。
高海寧都曾因為不實報道患抑鬱。
楊明、陳凱琳、陳敏之與高海寧昨晚播的一集是最後一集了。

楊明、陳凱琳、陳敏之與高海寧昨晚播的一集是最後一集了。



高海寧也哽咽謂有過抑鬱,「我因為入咗行之後嘅負面新聞,因為我一直性都好開朗,而冄我一直都係好守規矩嘅人,其實我冇乜緋聞,但係唔知點解會寫我好多例如咩富商呀,我好唔開心,覺點解我咁畀心機,我咁努力,但你不停生安白做不實嘅報道畀我呢!」




鍾意就快D Share啦!