掃呢頁CODE去手機

2020年2月10日 星期一

羅敏莊:陳禛做織女冧老竇 羅敏莊呷完醋竟然咁做 #羅敏莊 #陳禛

前世情人呀~藝人羅敏莊(Mimi)當年主動向老公陳國邦求愛,結果「女追男隔層紗」,二人修成正果更誕下可愛囡囡陳禛,一家三口不時於社交網大晒溫馨。早前陳 ...




前世情人呀~


藝人羅敏莊(Mimi)當年主動向老公陳國邦求愛,結果「女追男隔層紗」,二人修成正果更誕下可愛囡囡陳禛,一家三口不時於社交網大晒溫馨。早前陳禛化身「織女」,為爸爸編織溫暖牌頸巾,阿邦收禮後笑到見牙唔見眼,搞到Mimi「打爛醋呈」﹕「他一定上一世做了很多好事,今生才有個這樣的女兒!陳禛的第一條頸巾是給爸爸…今次(指陳禛下一條編織的頸巾)應該係我啦…」


雖然女兒令Mimi呷醋,但轉個頭她又向老公送大禮,事關日前陳國邦52歲生日,Mimi便與女兒花盡心思為一家之主慶祝,鏡頭下阿邦對着生日蛋榚左擁右抱,兩女邊唱生日歌、邊送上肉嘴,事後齊聲祝福壽星仔「身體健康」,三人最後擁作一團,場面令人動容。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!