掃呢頁CODE去手機

2020年2月25日 星期二

【獨家專訪】洪朝豐因寂寞錯愛新疆男:我覺得好不堪 #洪朝豐

洪朝豐公開他由雙性戀者變成同性戀者,60年人生旅途上,他愛過3個女人——女同學、前妻葉桂好和已故女首富寶詠琴,也先後跟5位男朋友交往。宣佈出櫃,洪朝豐 ...






洪朝豐公開他由雙性戀者變成同性戀者,60年人生旅途上,他愛過3個女人——女同學、前妻葉桂好和已故女首富寶詠琴,也先後跟5位男朋友交往。

宣佈出櫃,洪朝豐說是希望重從新出發,找到真正人生伴侶。

「嚟到60歲,我唔會好似以前因為寂寞愛上人,以前我曾有過一啲好不堪嘅愛情(同性),歸根究柢,我因為寂寞先去愛人,所以隻眼睇得唔清楚,吃咗虧。我認識咗個新疆人,同佢一齊10個月,佢喺網上approach我,同我打招呼,佢住烏魯木齊,我坐飛機去,睇吓今次能唔能夠搵到真正愛情,然後佢就同我講,你可唔可以幫我買個手機,佢要蘋果,我去旺角搵,蘋果手機嗰時要6,000幾蚊,我去到旺角打返畀佢:『6,000幾蚊喎,好貴喎!』」

最後洪朝豐買了一個平一半的Ericsson給對方。

「我攞住呢個3,000幾蚊手機上到去交畀佢嘅時候,佢完全冇意思想畀返錢我,而我竟然完全唔為意,原來佢一開始係為咗我嘅錢、喜歡我嘅物質,而唔係真係喜歡我個人……我係因為寂寞先愛上呢個男人,如果正常朋友交往嘅話,我一早飛咗佢,我唔可能同佢開展咗10個月嘅愛情,我仲要係不斷飛上去見佢,又邀請佢兩次嚟香港,帶佢周圍去玩……10個月嘅兩地相思,我覺得好不堪,所以你問我而家係咪愛情好渴求?係,但我已經係一個新嘅人,我唔會再因為寂寞而去愛上一個人,如果愛上一個人,係為我被佢深深吸引,到底乜嘢人會被我吸引,就係佢一定係孝順父母、尊敬老人家、尊敬老師嘅人....如果呢3樣嘢做唔到,都唔會覺得佢對我有吸引力。另外仲有一樣好重要,根據我過往經驗,呢個(人)必須係同我一樣,係浪漫嘅。」

採訪:戴彩煥

攝影:郭賢興、周樂恒

攝錄:馮嘉銘、林賓尼

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩



宣佈出櫃,洪朝豐說是希望從新出發,找到真正人生伴侶。


洪朝豐透露自己曾於網上結識一名新疆男,交往10個月後先發現對方只為財。


洪朝豐說:「我唔會再因為寂寞而去愛上一個人。」



鍾意就快D Share啦!