網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月3日 星期一

【武漢肺炎】守護小朋友健康 何弘軒取消兒童音樂劇演出 __,何弘軒,新型肺炎,武漢肺炎,

何弘軒的音樂劇有近百名小朋友演出,為他們健康只好忍痛取消。
【武漢肺炎】守護小朋友健康何弘軒取消兒童音樂劇演出何弘軒的音樂劇有近百名小朋友演出,為他們健康只好忍痛取消。武漢肺炎個案持續上升,連日傳來多個演唱會延 ...




【武漢肺炎】守護小朋友健康 何弘軒取消兒童音樂劇演出

何弘軒的音樂劇有近百名小朋友演出,為他們健康只好忍痛取消。

武漢肺炎個案持續上升,連日傳來多個演唱會延期或取消的消息。歌手何弘軒(Alan) 亦宣佈取消原定於2月23日舉行的兒童音樂劇《幫幫俠大冒險》,Alan表示:「今次個音樂劇會聯同接近100名小朋友演出,因為人數太多,綵排都會受到影響。同埋始終係小朋友為主嘅演出,所以我哋就算忍痛取消,都要放小朋友嘅健康喺第一位,好好保護佢哋。」

Alan又謂:「確實演出日期仲未知道,等疫情明朗化後再商討。」開辦兒童藝術中心的Alan稱:「藝術中心都延長咗農曆假期,希望小朋友們多在家休息,減少出門,避免感染。」又謂:「賺錢事少,最緊要做一個有良心有責任嘅人。」




鍾意就快D Share啦!