網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月2日 星期日

王浩信:C2:王浩信張曦雯齊病倒掀肺炎恐慌 __,張曦雯,王浩信,

五位主角齊齊病倒,搞到劇集要停拍。無綫劇《踩過界II》拍攝進度正如火如荼,但幾位主角王浩信、張振朗、蔡思貝及簡淑兒昨日齊齊請病假,令拍攝被迫取消!另一 ...




五位主角齊齊病倒,搞到劇集要停拍。


無綫劇《踩過界II》拍攝進度正如火如荼,但幾位主角王浩信、張振朗、蔡思貝及簡淑兒昨日齊齊請病假,令拍攝被迫取消!另一主角張曦雯同樣病倒,引起傳染力極強的武漢肺炎疑雲,電視城人人自危!


近期武漢肺炎全球肆虐,香港亦有多宗確診個案,令普羅大眾加強注意個人衞生及防患意識,其中無綫電視城亦加強防疫措施,例如進出時要測量體溫,但藝人開工時不能經常戴口罩,加上捱更抵夜導致抵抗力不足易捱病,最近無綫劇《踩過界II》演員王浩信、張振朗、蔡思貝、簡淑兒(Jessica)及張曦雯(Kelly)便齊齊冧廠,昨日開工通告都要取消!


捱冷拍外景再通頂


劇集監製林志華受訪時透露,振朗、思貝、Kelly與Jessica前晚到山頭捱冷拍外景,接力再開廠景至清晨5、6時:「佢哋都有啲透支,唔係咁舒服,所以決定畀多啲時間佢哋休息!至於浩信一直以來拍主景,由過年前拍到依家,日日廠景都有佢,佢都有啲喉嚨痛唔舒服。」問到有否幕後工作人員都病倒時,林志華表示暫時沒有收到消息。據知,劇組昨日停工一日,原本張曦雯今日要拍攝外景,惟她亦以病為由請假,拍攝同告取消,令人擔心幾位主角是否交叉感染,更惹起武漢肺炎恐慌!


Kelly透過電話接受訪問,她說:「前幾日好凍,又要拍落雨戲外景,所以有啲傷風感冒,今日更唔舒服,但我本身都係休息,放心唔係武漢肺炎!不過我都怕傳染到人,令人哋抵抗力變差就唔好,大家都要多啲休息飲多啲水。」至於Jessica表示只是有少許不適,沒有大礙,多謝大家關心。


阮政峰被嘲腳頭唔好


至於有份參演的阮政峰,昨日首度為該劇開工,返回電視城的他表示途中才接到通知要改期拍攝,又指是劇中其中一個單元的被告,跟浩信及振朗甚多對手戲,問到會否擔心眾演員?他說:「唔單止係演員,我擔心成個香港,因為演員係其中一個工種唔可以戴口罩,所以都擔心佢哋嘅屋企人!自己要做好責任先,消毒晒先返屋企,帶定衫換。」首日開工便要取消,記者笑問是否腳頭不好?他無奈說:「的確我之前幾套劇,好似第一日開工都要延期。」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!