網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月7日 星期五

【又關古天樂事?】Super Girls Yanny被踢爆真命天子係圈中肥仔 #Super Girls #Yanny #古天樂 #陳穎欣

【又關古天樂事?】SuperGirlsYanny被踢爆真命天子係圈中肥仔20分鐘前鼠年剛開始,已經唔易過,家陣個個留守家中防武漢肺炎。無工開,真係坐吓 ...




  • 【又關古天樂事?】Super Girls Yanny被踢爆真命天子係圈中肥仔
  • 20分鐘前




鼠年剛開始,已經唔易過,家陣個個留守家中防武漢肺炎。無工開,真係坐吓就時來運到咩?Supper Girls嘅Yanny陳穎欣就上咗去開電視嘅《開運秘笈》做嘉賓,等堪輿學家楊天命指點一吓佢嘅來年運程。

楊天命指Yanny加盟古天樂旗下公司係個好嘅決定,有助佢事業發展,批Yanny喺35歲後有20年演藝運,聽到唔開心就勢係假!

楊天命話Yanny命旺桃花,今年有機會奉子成婚,不過Yanny就話暫時與同男朋友未有結婚計劃:「以前有另一位師傅批過我第一胎好容易流產,真係要小心小心。」

另外,楊天命仲踢爆Yanny嘅真命天子會係享樂型嘅肥仔,而且年紀會細過佢,職業係藝術界人士。

Yanny聽到勁緊張,似乎真命天子真係未出現。

「你依家講嘅,全部都唔係我男朋友特徵,咁點算好?我好易會被呢啲說話影響到。」Yanny說。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!