掃呢頁CODE去手機

2020年3月18日 星期三

李佳芯:《白色強人2》被飛 李佳芯:死咗會比較好 #李佳芯

李佳芯話一切睇公召安排。無綫視后李佳芯為節目《流行經典50年》錄影,曾因獻唱《小幸運》被形容為「魔音」的她,後來努力跟歌唱老師學唱歌,歌藝已有進步。今 ...




李佳芯話一切睇公召安排。


無綫視后李佳芯為節目《流行經典50年》錄影,曾因獻唱《小幸運》被形容為「魔音」的她,後來努力跟歌唱老師學唱歌,歌藝已有進步。今次李佳芯揀了《幸運是我》獻唱,問到為何不獻唱《小幸運》?她笑說:「此幸運不同彼幸運。(魔音幾時回歸?)我覺得唱得好好喎,自己講完都有啲心虛。自己未試過上有live band嘅節目,壓力好大,大到好似拍咗十套劇咁。之前都跟老師練咗十幾堂淨係唱呢首歌,返到屋企再繼續練習,相信大家會睇到我有進步。」李佳芯又笑言《小幸運》終有一日會回歸再唱。


講到她在《白色強人2》被飛出局,她表示:「我都係睇新聞先知道呢個消息,不過冇去求證,始終一日未開拍都仲有好多變數,睇公司決定啦,依家唔諗其他嘢,只希望做好眼前嘅事。(真係冇份會唔會失望? )其實上一集角色Kennis係中咗槍嘅,編劇都話我個角色係死咗會比較好,其實大前題係以劇情為主。(幾時再開劇?)未有消息,始終演員永遠都係被動,只可以等消息,現階段會做自己嘢先,暑假會出一本散文集,主要講生活上軼事。(會唔會提感情事?)自己寫嘢都冇界限,隨心啦,希望疫情唔會影響新書推出。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!