掃呢頁CODE去手機

2020年3月18日 星期三

戴祖儀:嚇親劉佩玥 戴祖儀被直擊工作中偷情 #偷情 #劉佩玥 #戴祖儀

戴祖儀攬人型紙牌喪咀視頻見街後,即時惹起回響。新一代女神戴祖儀(Joey)傻氣十足,寓工作於娛樂的她在社交網上載靚相同搞笑短片,她攬住自己嘅人型紙牌, ...




戴祖儀攬人型紙牌喪咀視頻見街後,即時惹起回響。


新一代女神戴祖儀(Joey)傻氣十足,寓工作於娛樂的她在社交網上載靚相同搞笑短片,她攬住自己嘅人型紙牌,跟住扮晒嘢好肉緊攬住紙牌喪嘴,無聊到極,配文解釋:「依個衰妹真係好癡身,已經幫條片連標題都諗埋#戴祖儀工作中偷情被直擊」!


蘇永康睇完條片留言叫佢做「傻妹」,劉佩玥話畀佢嚇親,Joey回話:「其實都真係幾變態」,好多網民大讚她得意,又取笑她自戀,更有網友指「傻出沒注意」,非常爆笑。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!