掃呢頁CODE去手機

2020年3月18日 星期三

彭懷安:【突爆婚訊】彭懷安秘娶保險美女:我恨做爸爸! #Eddie #彭懷安

感情嘅嘢好微妙,彭懷安即使秘婚,仍祝福朱慧敏。愛在瘟疫蔓延時,於1999年以跳舞組合EO2出道、憑《大帥哥》「麥先根」一角奸出人氣的藝人彭懷安(Edd ...




感情嘅嘢好微妙,彭懷安即使秘婚,仍祝福朱慧敏。


愛在瘟疫蔓延時,於1999年以跳舞組合EO2出道、憑《大帥哥》「麥先根」一角奸出人氣的藝人彭懷安(Eddie)再下一城,他靜悄悄為人生起「革命」,找到終身伴侶漫步人生路!


跟女星朱慧敏結束七年情的Eddie,向來想成家立室,據知他在DJ好友葉文輝(啤梨)的婚宴上認識圈外女友Ivy,在長時間的了解及相處下,日久生情擦出愛火花,並決定今年結婚。為保戀情並顧及到Ivy是圈外人,Eddie一直低調拍拖,只是近年在社交網曾上載數張拍拖照如行山照等,但清一式都是和友人一起的大合照,戀情不露聲色。


在新冠肺炎肆虐下,未有動搖Eddie結婚的決定。原來日前他已秘密申請註冊,擬結婚通知書正式曝光!昨日東網發現他於本月十一日入紙,以原名「彭迪安」作登記,職業報稱為「Businessman」(商人),至於新娘Ivy的中文名為鄭佩儀,職業報稱是「Financial Planner」(財務策劃),和Eddie同樣是41歲,並報住同一個大埔地址。


「開頭覺得佢麻煩」


Eddie接受東網電話訪問承認喜訊,說準彭太Ivy是從事保險業,兩人於2018年啤梨的婚宴上認識,但並非一見鍾情。他說:「當時我做兄弟,Ivy係做姊妹團,因為咁樣而認識。」由於兄弟姊妹團之後常有聚會,日積月累的相處下,慢慢由友情變為細水長流的愛情。


相識、了解再擦出愛火花,Eddie笑言認識Ivy初期,對方給他的印象麻麻:「開頭印象係覺得佢麻煩,因為佢成日好似搶嘢講咁,後來相處落先了解到,可能佢做保險,所以諗嘢轉數好快,連講嘢都會快。相處咗成年,加上大家年紀相若,佢思想成熟,同佢一齊好有平淡是福嘅感覺。」


疫情過後宴親友


決定與Ivy成為終身伴侶,原來是緣於一頓住家飯,Eddie說:「佢好有愛心,同佢一齊好舒服,佢同我媽媽相處得好好,有次我帶佢返屋企食飯,令我好有一家人嘅感覺,令我更加認定佢係我未來太太。」至於是否奉子成婚?Eddie即否認:「絕對唔係,反而我真係好恨做爸爸,真係好鍾意小朋友,我都成日湊仔、湊個姨甥㗎,所以湊仔方面我好熟。結婚後順其自然,當然早日做爸爸會更開心,可以令媽媽早啲抱孫。」


由於疫情關係,Eddie說稍後會先低調簽字註冊:「加上本身今年酒樓啲期都爆晒,所以簽字後兩家人食餐飯先,疫情過後睇吓點搞,先再請朋友食飯。」問到會否把喜訊通知舊愛朱慧敏,他說不會刻意,並衷心祝福對方幸福快樂。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!