掃呢頁CODE去手機

2020年3月18日 星期三

衛蘭:衛蘭每朝空肚做Gym 真係成個人瘦晒? #衛蘭

衛蘭進化圖。歌手衛蘭(Janice)為新歌宣傳,由於她不時返內地商演,問工作可受疫情影響?她稱香港以外的工作取消,最近一次已是2月到澳洲悉尼開騷:「幸 ...




衛蘭進化圖。


歌手衛蘭(Janice)為新歌宣傳,由於她不時返內地商演,問工作可受疫情影響?她稱香港以外的工作取消,最近一次已是2月到澳洲悉尼開騷:「幸好前兩年都不停四圍開騷,都儲下啲積蓄,生活都ok,自己唔算大使,最大開支都係做gym, 同請教練。」


努力做Gym明顯瘦了,她說:「冇磅過,不過每朝都空肚做gym,好work,1星期做4、5次,朝早唔食早餐就做Gym,可以燒走咗啲腩肉,之後全日食一餐,維持咗兩個月,開始咗禁食習慣咗就唔覺餓,反而食多咗會唔舒服,(乜原因推動你減肥?)都係為咗健康,因為成日覺得好攰同冇力。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!