網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月10日 星期二

崔碧珈:【終極減肥】崔碧珈483小時斷食離奇保咪咪 #崔碧珈

崔碧珈為咗靚,真係可以去到好盡!女星為咗靚可以去到幾盡?「咪霸」崔碧珈可能畀到個答案大家!為咗鏡頭前以非常理嘅狀態示人,佢繼之前玩生酮飲食,兩個禮拜減 ...




崔碧珈為咗靚,真係可以去到好盡!


女星為咗靚可以去到幾盡?「咪霸」崔碧珈可能畀到個答案大家!


為咗鏡頭前以非常理嘅狀態示人,佢繼之前玩生酮飲食,兩個禮拜減15磅後,就再創新猷,今次玩間竭性斷食。點玩法?就係一日只可以食一餐,只有一粒鐘進食窗口,其餘23小時都係空腹,仲要維持21日。


呢個係一個咩概念?即係你21日內,有483小時冇嘢落肚,亦即係以90分鐘冇加時嘅足球賽嚟計,夠踢322場比賽,大家可以諗諗,睇呢322場比賽,你隊咗幾多包薯片落肚。


放心,減肥「咪」還在,佢冇話因為斷食而荒廢了咪咪,仲十分Q咁話呢21日可以慳番唔少買餸錢喎。不過奉勸大家減定唔減,減得到先好減,都係問番你家庭醫生或營養師先好學崔碧珈喇!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!