網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月10日 星期二

莊思明回港航班被取消 #港航 #莊思明

莊思明遊泰國,今日才返港。
莊思明回港航班被取消身在泰國的莊思明表示剛知道港客到泰國需隔離14日,她原定昨日回港,但航班突然取消,改今日返:「我都唔知點解取消呀!兩、三日前先突然 ...




莊思明回港航班被取消

身在泰國的莊思明表示剛知道港客到泰國需隔離14日,她原定昨日回港,但航班突然取消,改今日返:「我都唔知點解取消呀!兩、三日前先突然收到電郵話取消,但冇講原因。據知,呢個星期都有好多返香港嘅航班取消,都唔知咩原因。」問當地人現時對於疫情是否都很緊張?她說:「依家本地人、的士同Uber司機全部都有戴口罩,而食肆入面嘅人都有戴,商場嘅意識亦都好高,出入口都有工作人員畀消毒搓手啫喱你洗手,每個商場都有,所以都唔會太擔心。」

同樣身在泰國的台灣女星歐陽娜娜,到當地探望乾爹泰國知名演員TAE。本月6日,TAE於微博貼出一系列聚餐照,表示:「很高興看到妳,我摯愛的女兒。」從照片中見兩人一齊在餐廳聚會,笑容燦爛,玩得十分開心。






鍾意就快D Share啦!