網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月10日 星期二

森美:過兩周先見父母!森美想寄廁紙去英國畀阿仔 #森美

森美話過多一、兩個星期先見父母!DJ森美父母上周五(6日)結束在駿洋邨檢疫中心的14天隔離,終於可以真正回家,而森美同樣結束上周的假期再次復工開咪,雖 ...




森美話過多一、兩個星期先見父母!


DJ森美父母上周五(6日)結束在駿洋邨檢疫中心的14天隔離,終於可以真正回家,而森美同樣結束上周的假期再次復工開咪,雖然見他臉帶疲累,心情就明顯輕鬆不少:「佢哋返咗自己屋企當然舒服好多。(佢哋第一件事做乜?)冇特別做乜呀,都係坐喺屋企」而由出發上郵輪到船上隔離,繼而返港隔離14日,都差不多一個月沒見父母,但森美仍覺得未是合適時候一家人相聚:「我唔擔心佢哋,佢哋隔離完一定係冇事,反而自己每日接觸人較多,係自己唔安全,所以等疫情稍過先。(但話疫情唔會有完喎?咪唔使見?)但都過多一、兩個星期先,到時約埋阿妹兩家人一齊見。」現時森美都保持每日一視像:「以前邊有㗎,所以今次都係一個得着嚟,家人要關心多啲!」


寄完口罩寄廁紙


至於一對子女,他謂阿女和太太都少外出,阿女要在家中視像上課,有時他不為意大嗌「阿女出嚟食飯」, 阿女即說:「上緊堂呀!」而兒子就身在英國讀書:「佢學校喺偏遠啲嘅地區,就仲未有確診個案,但歐洲嗰邊疫情開始嚴重,因佢嗰邊冇口罩,我都寄咗十幾個口罩畀佢,以防不時之需。(十幾個會唔會太少?)吓,我屋企都係得百幾個咋,冇咁多喎,都係同政府醫院一樣夠一個月儲備咋,睇佢當地情況再寄啦,盡力啦,反而聽聞英國開始搶廁紙,今日都諗住問阿仔有冇廁紙用,唔夠就寄過去。」問到會否要仔仔一定戴口罩?他謂:「又冇,咁有需要先戴(依家都擔心個仔?)都唔擔心嘅,原本有諗過復活節返嚟都叫佢唔好返啦,除非英國疫情變嚴重先叫佢返」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!