掃呢頁CODE去手機

2020年3月16日 星期一

陳詩欣「脫」胎換骨引8條仔圍追 #陳詩欣

「四眼妹」向來係潛力股,陳詩欣正是表表者。
陳詩欣「脫」胎換骨引8條仔圍追升呢「仙氣女神」的陳詩欣自嘲讀書時是毫不起眼的「四眼妹」,男同學當她透明,但除眼鏡即變索女,大把仔爭住追,讓她一嘗人生高 ...




陳詩欣「脫」胎換骨引8條仔圍追

升呢「仙氣女神」的陳詩欣自嘲讀書時是毫不起眼的「四眼妹」,男同學當她透明,但除眼鏡即變索女,大把仔爭住追,讓她一嘗人生高峰。

因主持《3日2夜》而被宅男封為「新一代女神」的陳詩欣(Eunice),自嘲與「女神」級數仍相距甚遠,還記得初中時只是個「四眼妹」,男生對她零興趣!直到升上中四,貪靚的她改戴隱形眼鏡後進行大變身,才成功扭轉桃花運。

陳詩欣每逢出巡都大把人(目及),可以計「回頭率」!
  • 陳詩欣每逢出巡都大把人(目及),可以計「回頭率」!

「變靚」後,Eunice坦言身邊出現不少追求者,甚至有男同學主動問:「咦!你係咪新嘅插班生?」她笑言當時打擊很大,因兩人同班多年但竟然認不出她:「佢好似冇發現到我咁樣。」又自爆同時間有八個男生追求,笑言是人生高峰:「人哋一句話你好靚,問你攞個電話,我就計埋人哋追我!」最後揀了一個打籃球的高大男仔拍拖:「以前細個點會講認真,通常追吓你、了解吓你,唔理佢就冇咗o架啦,希望將來追我嘅男仔認真」

女神出巡 途人喪𥄫

雖然大受男生歡迎,但女同學沒有妒忌她,還搞鬼地幫手計「回頭率」,Eunice笑說:「同佢哋出街,佢哋會話啱啱個男仔又望住你,行遠咗又擰轉頭再望!」至於入行後是否依然有好多桃花,她笑說:「我要澄清我係好專一嘅女仔嚟,大家唔好怕接觸我,我哋其實好單純。」

單身的Eunice最近夥拍鍾晴出埠拍攝,兩人非常投契,成為糖黐豆的好姊妹,要晚晚一齊瞓!她最近又加入新一輯《學是學非》,開心成為新「是非精」。

Profile

年齡:26歲

身高:1米65

嗜好:行山、睇戲、砌Puzzle




鍾意就快D Share啦!