掃呢頁CODE去手機

2020年3月16日 星期一

鍾麗淇:鍾麗淇暫停同特殊小朋友上堂 拍片搞網上化 #鍾麗淇

大家都要加油,一齊抗疫!藝人鍾麗淇的長女患有罕見基因病,今日她擔任清談節目《是敢的》嘉賓,分享人生不同階段的困難經歷:「困難一定有,唔會冇,問題係點樣 ...




大家都要加油,一齊抗疫!


藝人鍾麗淇的長女患有罕見基因病,今日她擔任清談節目《是敢的》嘉賓,分享人生不同階段的困難經歷:「困難一定有,唔會冇,問題係點樣去跨過,啲人經常覺得我好容易、好正面,但發生當下我都會唔開心,最重要係接受,要對自己有信心去面對到。我經常都喺社交網站分享,有好多特殊小朋友嘅家長會私訊問我嘢,但佢哋寫中文,我唔識睇,我要搵朋友幫我翻譯再回覆,所以最近我決定要拍片放上網。」


她稱由於疫情關係,已暫停教授特殊小朋友的工作,開始學習用科技去幫人及分享:「呢段時期我都要24小時面對兩個小朋友,我個工人姐姐又喺菲律賓返唔到嚟,我用電話拍片同人分享吓,但嚟緊都要買個腳架先得。」她有感面對疫情,特殊家庭尤其困難,她的機構將會派發物資給特殊家庭:「會派啲由職業治療師揀嘅玩具、消毒液同口罩。喺疫情下都要搵方法過正常生活,我都會帶小朋友出街,當然會戴口罩。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!