掃呢頁CODE去手機

2020年3月16日 星期一

傅穎:冇錢照搭的士!傅穎三度遇好心的哥 #傅穎

咁真係好好彩...疫情當下,大家心情都受到影響,情緒低落,但呢段時間就更應該自強,以正能量面對。藝人傅穎喺社交網分享咗佢經歷三次搭的士遇到嘅好人好事, ...




咁真係好好彩...


疫情當下,大家心情都受到影響,情緒低落,但呢段時間就更應該自強,以正能量面對。藝人傅穎喺社交網分享咗佢經歷三次搭的士遇到嘅好人好事,見證人間有情。


佢留言:「想跟大家分享三則我坐的士的小故事:有一回上完健身課,到超市買了一大堆很重的東西後,發現身上的現金不夠坐的士回家,走到櫃員機取款時竟忘記了密碼,最後決定先上車,心想:雖然不夠坐回家,但還是可以坐到家附近下車再走回去呀!看到跳錶跳到差不多了,我便跟司機說:『不好意思呀!跳到__錢前麻煩你放下我吧哈哈!我帶不夠錢。』然後司機說:『你要去哪裡?我把你直接送去!』溫暖啊~


有一回上了一架香港區的士,目的地九龍,告訴司機地址後,他隔了幾秒回:『不好意思,我不熟路,你能帶路嗎?』我說:『哈哈⋯其實我也是第一次去,沒關係,你靠路邊把我放下就可以了。』然後他說:『是我不好意思才對,我把你送去坐過海的士,不收費!』溫暖啊~


又有一回,的士駛到家樓下,打開錢包只有一張1000元紙鈔和一張50元紙鈔,找換不夠。我說:『不好意思呀,你在這裡(裏)等我一下下,我上樓拿散鈔給你!』然後司機說:『沒關係差二十多塊錢而已,你回去吧!大家都保重身體!新年快樂!』溫暖啊~」除咗多謝的士大哥外,之後又自嘲自己係一個會把密碼忘記嘅人,又唔會check銀包有幾多現金就出門嘅人,仲話會改呢啲壞習慣。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!