掃呢頁CODE去手機

2020年3月16日 星期一

蘇志威:蘇志威愛駒駿王退役 劉小慧爆喊:好唔捨得 #劉小慧 #蘇志威

愛駒身體有事,退役都係好決定。藝人蘇志威同太太劉小慧一直都視愛駒「駿王」為「親生仔」一樣,上月駿王出賽無奈包尾兼發現心律不正,搞到兩公婆都好擔心!今日 ...




愛駒身體有事,退役都係好決定。


藝人蘇志威同太太劉小慧一直都視愛駒「駿王」為「親生仔」一樣,上月駿王出賽無奈包尾兼發現心律不正,搞到兩公婆都好擔心!今日有消息指,駿王自從於2月2跑出賽後,並無再於晨課露面,今朝練馬師鄭俊偉向受薪董事透露蘇志威已答應讓「駿王」退役,畀年屆7歲嘅「駿王」退下火線歎世界。


劉小慧接受電話訪問時,承認「駿王」要退役:「係呀,冇法,冇得玩啦。」又說由於香港沒有最理想的地方養「駿王」,所以她打算將愛驅送往新西蘭:「搵咗最好嘅農夫,一定會養到佢終老,使費都唔係好大,幾萬至十幾萬不等,我哋會搵最好嘅,所以我要努力喺社交平台賣嘢養『仔』,到底要去邊度,就等練馬師幫我搞。」


將和「駿王」分隔異地是否很不捨得?小慧即爆喊:「好唔捨得。(幾時送走?)要視乎機位,或幾個月後,平時我成日都會去探佢,如果送咗去新西蘭,我都會搭飛機去探佢,一年起碼一、兩次,當送個仔去外國讀書,我養咗佢三年,好錫佢,當初係老公話養馬係佢夢想,點知我就中咗伏。」


她又說退役是和老公商議後的決定:「見駿王嘅身體狀況咁,都唔想佢再咁辛苦,呢個係尋晚決定咗,就同練馬師提出,我想講喺呢三年嚟,真心多謝錫駿王嘅所有朋友,包括練馬師鄭俊偉,馬房啲工作人員,好照顧駿王,如果唔得係佢咁悉心嘅愛錫,駿王可能一早要送走。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!