掃呢頁CODE去手機

2020年3月16日 星期一

敖嘉年:畀邊位前輩鬧樣衰?敖嘉年當人生一個回憶 #敖嘉年

敖嘉年講工作辛酸史。藝人敖嘉年接受由梁梓禧(Roland)主持的香港開電視清談節目《是敢的》訪問,嘉年表示Roland是他的電台前輩,兩人相識廿年,但 ...




敖嘉年講工作辛酸史。


藝人敖嘉年接受由梁梓禧(Roland)主持的香港開電視清談節目《是敢的》訪問,嘉年表示Roland是他的電台前輩,兩人相識廿年,但從未合作過,今次話題由出世開始講起,也包含工作上的辛酸史:「每個人都有,喺無綫拍劇經常要捱更抵夜,又試過畀前輩鬧。(邊個前輩?)太多,唔記得。記得入行幾日,喺餐廳食飯,有個老前輩話睇吓你個衰樣,今年冇乜特別就唔好做,我都有諗自己係咪真係咁醜,不過依家諗番覺得好好笑,又試過喺街畀人叫茄哩啡,真係會唔開心。(有冇後悔入行?)冇。當年話我嗰個前輩仲喺呢行,當係人生一個回憶。」


嘉年上月離巢,他稱無綫有跟他傾續約,而且條件不錯:「有加人工,不過公司想我四月拍套劇,但我四月有個舞台劇,疊住咗,所以真係拍唔到,珍姐(曾勵珍)叫我出去兜個圈就返嚟,大家係保持住好關係。(嚟緊有咩工作?)四月嘅舞台劇延遲咗去九月,嚟緊仲有套出面嘅電視劇同香港雷影。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!