掃呢頁CODE去手機

2020年3月7日 星期六

【醜小鴨變女神】李麗珍愛女倚榕 竟越大越似陳法拉 #女神 #李麗珍 #許願 #許倚榕 #陳法拉

【醜小鴨變女神】李麗珍愛女倚榕竟越大越似陳法拉24分鐘前李麗珍曾經係九十年代性感女神,樣靚身材好,迷倒唔少男人。佢同許愿所生嘅女倚榕,並冇承傳媽咪優點 ...




  • 【醜小鴨變女神】李麗珍愛女倚榕 竟越大越似陳法拉
  • 24分鐘前




李麗珍曾經係九十年代性感女神,樣靚身材好,迷倒唔少男人。佢同許愿所生嘅女倚榕,並冇承傳媽咪優點,兒時並唔係小美人,就算長大後,樣貌由醜小鴨變靚女,但亦唔似阿媽李麗珍。

不過估唔到女大十八變下,倚榕個樣越變越似另一女神!日前佢ig分享幾張畢業作嘅相,三張面嘅倚榕竟然好似另一女神陳法拉。當日父母結婚,被喻為美女與野獸結合,女兒倚榕由細到大,樣貌及氣質亦不像母親。不過長大後的她,留了一把長長秀髮,身型高佻纖瘦,另一番味道。新相中她一舉手一投足都甚有星味,絕不遜於母親年輕時的索味。

唔知完成大學後,倚榕會否步母親後塵,以星二代姿態踏入娛圈?



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!