掃呢頁CODE去手機

2020年3月7日 星期六

森美:父母離開駿洋邨返家 森美雪糕做早餐慶祝 #森美 #駿洋邨

做仔嘅森美,今次可能放心喇。電台DJ森美父母早前離開有確診新冠肺炎的鑽石公主號郵輪後乘坐包機返港,直抵駿洋邨檢疫中心接受14天隔離,森美父母經過多次檢 ...




做仔嘅森美,今次可能放心喇。


電台DJ森美父母早前離開有確診新冠肺炎的鑽石公主號郵輪後乘坐包機返港,直抵駿洋邨檢疫中心接受14天隔離,森美父母經過多次檢疫,結果都呈陰性,而今日森美就報喜,父母已經離開咗隔離營中心返屋企喇!佢凌晨回覆東網指:「出咗營啦,佢哋夜晚12點就出咗,多謝關心。」


放下心頭大石嘅森美,終於可以有餐安樂茶飯食,佢晨早就做廚男整早餐,然後留言話:「今日我整溫暖早餐French toast,冇糖漿用雪糕知我識應變,所以呢個早餐唔係味道好係轉數高!」見佢張相笑得咁開心,就知佢今餐食得好安樂喇!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!