掃呢頁CODE去手機

2020年3月28日 星期六

【娛樂人物】網民封新一代女神吳海昕:爸爸為我驕傲 #吳海昕 #女神

吳海昕(Sofiee)今年30歲,2014年參選港姐,在娛樂圈混了六年,憑ViuTV人氣劇集《二月廿九》Yeesa角色熬出頭,更獲網民封為新一代女神。 ...






吳海昕(Sofiee)今年30歲,2014年參選港姐,在娛樂圈混了六年,憑ViuTV人氣劇集《二月廿九》Yeesa角色熬出頭,更獲網民封為新一代女神。突然被封女神,她自覺仍有進步空間︰「未去到女神境界,女神外貌相由心生,戲中Yeesa角色先係女神,平易近人又有啲蠢鈍,我諗男仔就係鍾意咁簡單嘅女仔。」

撰文:何永寧

攝影︰仇志德

吳海昕很多女神小動作都是不經意︰「好似飲嘢我會咬飲管、諗嘢會托下巴,好似每一秒都安撫緊自己、同自己講嘢,我係會自言自語嘅人。試過沖涼口噏噏,嚇到阿媽敲門問我做乜。咁樣可以幫自己抒發情緒,仲試過講講吓喊,嗰次去到NASA科學家發佈會演講,經歷好多嘢,所以喊。我係個好多餘、多無謂幻想嘅女仔,性格好雙魚座,鍾意幻想,但其實我係處女座。」

吳海昕覺得女神外貌相由心生,自覺仍有進步空間。


2014年選港姐雖贏得「民選港姐」稱號,但為吳海昕帶來的演出機會並不多。資料圖片


吳海昕指爸爸有收看《二月廿九》,更提點她要改善的地方。


「入行唔係衝動」

Sofiee很遲才起跑,大學畢業後任空姐,不是為興趣,只為讓父母安心,有份自給自足的職業。她的夢想是當演員,四年空姐生涯未有撲熄那團火,當年選港姐走捷徑入行,贏的只是旅遊大使獎、「民選港姐」稱號及不多的演出機會。

Sofiee記得參選前跟家人說了番話︰「我同屋企人講,𠵱家我有勇氣對住幾百萬人,代表我有呢個決心。」她早在大學時期已客串做模特兒拍廣告,任空姐時又替電影學系的同學仔義務演出,對演戲有憧憬,她說︰「入行唔係衝動,選美後去咗紐約電影學院讀Film Acting,等人睇到我嘅誠意。」她續說︰「課程畀錢就讀得,使咗好多錢,返到香港由零開始,cast咗50次都唔成功。港姐係好沉重嘅包袱,啲人會覺得你係靠樣,有段時間都自我否定,諗『係咪自己唔好?唔夠人靚?』好在有位前輩同我講『今次唔揀你只係角色唔適合你。』」

發脾氣批踭

吳海昕有很多小動作,表情多多討人歡喜。


緊張玩飲管


「個樣辨識度低」

最難忘是有次跟電影《無間道》麥兆輝導演試鏡,Sofiee說當時好奇問導演找她的原因:「導演話『冇呀,開電視見到你做嗰套《賤民》,咪搵你上嚟傾吓偈,睇吓新一代演員有乜想法。』呢次經歷令我知道,每個機會都有可能被前輩見到,我更加唔會放棄每一次演出,那怕是1%或者10%嘅機會,都唔會放過。」

面試時Sofiee遇過不少冷言冷語,被指「個樣好普通」,她自嘲︰「可能我個樣辨識度好低。」她說父母一直很支持自己,雖然他們看《二月廿九》不太懂,但每集爸爸都會提點她改善的地方︰「爸爸為我驕傲。」

化妝:Fiona To

髮型:Zap Tang of Essensuals.hk

場地提供︰Parc古道具公園


鍾意就快D Share啦!