掃呢頁CODE去手機

2020年3月28日 星期六

【賤!專揀學生妹】馮盈盈戴祖儀憶車廂遇色魔:屁股有硬硬哋嘅嘢頂住 #戴祖儀 #馮盈盈

【賤!專揀學生妹】馮盈盈戴祖儀憶車廂遇色魔:屁股有硬硬哋嘅嘢頂住2小時前馮盈盈和歌手戴祖儀昨晚在無綫節目《後生仔傾吓偈》中,自爆讀中學時,在公共交通工 ...




  • 【賤!專揀學生妹】馮盈盈戴祖儀憶車廂遇色魔:屁股有硬硬哋嘅嘢頂住
  • 2小時前




馮盈盈和歌手戴祖儀昨晚在無綫節目《後生仔傾吓偈》中,自爆讀中學時,在公共交通工具遇色魔。

馮盈盈說:「有個男人(企得)好近,喺後面貼住你,感覺到屁股好似有啲硬硬哋嘅嘢頂住。點解唔出聲?驚誤會咗人,硬嘅可能係公事包之類。」

表面open,她內裡其實畏縮。

「如果我話係咪有啲不軌嘅嘢,驚俾人話你諗多咗啦,你以為自己係邊個?所以就算郁極,個硬物都仲喺度,亦真係唔夠膽擰轉望。」

同樣在中學時期遇賤男的,還有戴祖儀,她憶述:「屁股有嘢頂住,但驚屈錯人,落車嗰刻先知唔係遮,原來真係人手。」

被問到何解不出聲,她坦言:「唔敢,當時真係好驚,可能大家會覺得,做乜咁蠢唔出聲,但嗰一刻真係好驚,唔知點算。但轉番依家廿幾歲發生,就夠膽出聲。」

非禮已夠賤,仲專揀學生妹埋手,認真可恥!女孩子們真要勇敢出聲!



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!