掃呢頁CODE去手機

2020年3月26日 星期四

【#時事新聞台】吸貓,真係能醫百病? 日本著名作家「村

【#時事新聞台】吸貓,真係能醫百病?  日本著名作家「村
【#時事新聞台】吸貓,真係能醫百病?日本著名作家「村上春樹」表示:自己喜歡貓多過狗,但因為經常旅行,所以很遺憾地無法養貓。不過村上老師笑言自己每日早上 ...




#時事新聞台】吸貓,真係能醫百病?

日本著名作家「村上春樹」表示:自己喜歡貓多過狗,但因為經常旅行,所以很遺憾地無法養貓。



不過村上老師笑言自己每日早上慢跑時,都會遇到三隻流浪貓,並不時同佢哋交流。

每當有讀者寫信向他訴苦時,村上老師都會建議「請養貓、摸摸貓,大部分煩惱只要養貓就會好」。

大家又覺得呢個「養貓解憂論」啱唔啱呢?不如Share下屋企主子搞鬼相,大家一齊解解憂喇!

#新Monday#村上春樹#貓#主子#日本

#NM_海月

See translation

【<a target=#時事新聞台】吸貓,真係能醫百病?日本著名作家「村” />

Source


來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!