掃呢頁CODE去手機

2020年3月26日 星期四

「過來人」吳業坤呻長期缺腳 #吳業坤

「過來人」吳業坤呻長期缺腳

「過來人」吳業坤呻長期缺腳歌手吳業坤、許廷鏗及胡鴻鈞同是「巨聲幫」出身,坤坤於2016年突然爆紅,盛傳當時遭許廷鏗及一班老友杯葛,雖然當事人先後否認, ...




歌手吳業坤、許廷鏗及胡鴻鈞同是「巨聲幫」出身,坤坤於2016年突然爆紅,盛傳當時遭許廷鏗及一班老友杯葛,雖然當事人先後否認,但坤坤過去幾年已甚少參與他們的聚會。

今次輪到胡鴻鈞被杯葛,坤坤昨日被問到可有聽聞兩人擘面,他坦言:「我哋三個真係好耐冇試過一齊,不過2月初我搵過Hubert玩Beatbox,拍咗片放上網。」問他是否與Hubert較老友?他說:「只係我同Hubert識得耐啲,所以熟啲。(盛傳佢哋因蔡思貝令友誼生變?)吓?私底下佢哋有冇見面,我真係唔知喎。」又表示不知胡鴻鈞與蔡思貝拍拖:「佢冇講過,亦冇喺我面前介紹過。」






鍾意就快D Share啦!