網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月17日 星期二

湯漢斯:新冠肺炎確診湯漢斯夫婦出院 家中接受隔離 #湯漢斯

湯漢斯夫婦出院,湯漢斯上載吃酵母醬多士的照片。荷里活男星湯漢斯(TomHanks)上周宣布於澳洲拍攝貓王傳記片時,與妻子麗達韋遜(RitaWilson ...




湯漢斯夫婦出院,湯漢斯上載吃酵母醬多士的照片。


荷里活男星湯漢斯(Tom Hanks)上周宣布於澳洲拍攝貓王傳記片時,與妻子麗達韋遜(Rita Wilson)確診新冠肺炎,他們於黃金海岸醫院接受隔離後,現已出院,於澳洲寓所自我隔離。


湯漢斯兒子Chet於社交網站Instagram拍片,證實父母已出院,表示:「佢哋已經出院,依家自我隔離緊,好明顯,但已經好轉好多。所以都放心咗。我想同所有有親愛嘅人或者自己確診嘅人講,我會為大家祈禱,因為好多我父母以外嘅人都受緊苦。」


湯漢斯於社交網站Instagram上載一張食物照片,其中是兩塊塗滿澳洲特產酵母醬(Vegemite)的多士,旁邊放著一隻袋鼠公仔。他留言多謝當地醫護:「多謝醫護。大家要照顧好自己同身邊人。」


照片引起網友熱議,有人認為湯漢斯將太多酵母醬塗上多士。湯漢斯兒子Colin亦在社交網站Twitter留言抽水:「我已經同佢講咗好多年,佢喺一塊多士上面加太多啦。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!