網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月17日 星期二

姜濤曾Unfollow佢 Anson Kong:「佢一貫犯咗錯都唔知。」 #姜濤

Jer、AL及AK都相信姜濤只係手指肥撳錯,咁牽強都信真係好朋友嘞。
姜濤曾Unfollow佢AnsonKong:「佢一貫犯咗錯都唔知。」Jer、AL及AK都相信姜濤只係手指肥撳錯,咁牽強都信真係好朋友嘞。Mirror成 ...




姜濤曾Unfollow佢 Anson Kong:「佢一貫犯咗錯都唔知。」

Jer、AL及AK都相信姜濤只係手指肥撳錯,咁牽強都信真係好朋友嘞。

Mirror成員Anson Kong(江𤒹生)、Jer(柳應廷)及Anson Lo(盧瀚霆)再到電台宣傳各自的新歌。由於剛發生姜濤like了網上一個罵廢青的留言,即被網民追擊鬧爆,「支那濤」花名從此跟實姜濤,而當事人亦承認自己唔小心,並解釋因手指肥所以撳錯。

雖然疫情仍然嚴峻,但三人都密密宣傳新歌。
雖然疫情仍然嚴峻,但三人都密密宣傳新歌。

問到姜濤錯Like事件後,經理人可有要大家上網發表意見時要多加警惕?Anson Kong說:「經理人有將事件講畀大家知道,還叫大家上網或者用電話時要小心,不要犯低級錯誤, (即是說姜濤犯了低級錯誤? )他工作上冇問題,只是用手機上網較為大懵。」問他們是否相信姜濤因手指肥而撳錯?三人表示相信並替姜濤講好話,Anson Kong稱,「出道一年時,姜濤曾試過因為唔小心按錯制,取消追蹤他的ig帳戶,並考慮了兩天才重新按制追蹤他,Anson Kong笑言:「我問他為何取消追蹤我的動向,姜濤解釋按錯制,考慮過後又怕我見到才跟我解釋及重新追蹤我。」Anson Lo 也指出,姜濤在網上按like時完全沒有留意時間,曾試過Like了他於兩星期前上載的照片。Anson Lo說:「like我的陳年舊相完全不看日子,所以我也曾叫他要看日子,他真的大懵。」問到姜濤現在心情是否很差?Anson Kong說:「他很愕然,都是Error成員肥仔通知他才知道,犯了錯也不知道,這是他一貫作風,這次相信他已吸取到了教訓。」




鍾意就快D Share啦!