掃呢頁CODE去手機

2020年4月21日 星期二

【19年落選港姐冇腦】《姊妹淘》主持蔡嘉欣行山「感謝疫情」 遭網民鬧爆後認錯 #港姐 #蔡嘉欣

【19年落選港姐冇腦】《姊妹淘》主持蔡嘉欣行山「感謝疫情」遭網民鬧爆後認錯32分鐘前港人為抗疫,盡量少去人多地方,改為去行山,每逢假日各大小行山熱點都 ...




  • 【19年落選港姐冇腦】《姊妹淘》主持蔡嘉欣行山「感謝疫情」 遭網民鬧爆後認錯
  • 32分鐘前




港人為抗疫,盡量少去人多地方,改為去行山,每逢假日各大小行山熱點都變得人頭湧湧。

上年落選港姐、《姊妹淘》主持之一的蔡嘉欣(Kayan),日前就身穿小背心運動裝到「香港千島湖」行山,諗住影靚相呃Like,仲寫長文抒發心情,點知就出事喇。

「感謝疫情,喚醒了我們家沉睡多年的運動基因,咁多年黎(嚟)從未同屋企人行過山,不過為了響應政府的限聚令,我地(哋)5人家庭,每次只能4人出動,繼上星期佢地(哋)4個自私行,今日終於成功賣甩我家姐,不過我覺得作為呀妹...下次都係尊重敬畏家姐好,下次讓返個位俾你」。

一句「感謝疫情」,結果引來唔少網民口誅筆伐,大鬧Kayan「好無腦」、「作為公眾人物唔鼓勵人stayhome,仲感謝疫情俾你去行山,冇品定冇腦」、「發放乜嘢正能量,俾人笑你無腦咋」。

遭網民圍剿的Kayan,馬上將「感謝疫情」改為「這段日子」,兼且向網民認錯,「我認錯,我無腦,我唔應該用感謝2字,令大家曲解了」、「都係我無腦,我衝動又衰多口,我絕對沒有指責網民的意思,大家留言都十分重要,我認真睇,感謝大家賜教」,似乎抗疫期間去行山,零舍易「出事」喎。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+4


鍾意就快D Share啦!