掃呢頁CODE去手機

2020年4月18日 星期六

【幾時公開老公】兩個月大!楊思琦公開B仔英文名 #楊思琦

【幾時公開老公】兩個月大!楊思琦公開B仔英文名36分鐘前楊思琦個仔,唔覺唔覺,原來已經兩個月大,思琦於是喺微博發文,順便公開囝囝英文名:「我兩個月大了 ...




  • 【幾時公開老公】兩個月大!楊思琦公開B仔英文名
  • 36分鐘前




楊思琦個仔,唔覺唔覺,原來已經兩個月大,思琦於是喺微博發文,順便公開囝囝英文名:「我兩個月大了,大家可以叫我Kody。Yeah, I’m 2 months old! Haha, fly me to the moon, Kody.」

只得兩個月嘅Kody,人仔細細已經CHOK到爆,同媽媽合照,竟然係戚起嘴角微笑,睇落相當得戚。另一張相,Kody則伸晒懶腰,展現可愛一面。

楊思琦今次公開囝囝英文名,唔知幾時先肯公開傳說中嘅老公呢?由佗B到生埋,莫講話老公現身,連身份都係個迷,甚至出世紙都同大女楊卓穎一樣跟母姓。單單為保護感情將老公收埋到呢個地步,有啲難以想像。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!