掃呢頁CODE去手機

2020年4月18日 星期六

王卓淇:同佢冇乜交流 #王卓淇

王卓淇讚黃子恆為人友善,樂於提攜後輩。
王卓淇:同佢冇乜交流黃子恆於《機場特警》中與不少女藝人有對手戲,跟孫慧雪飾演夫妻,王卓淇則演他前女友。對於子恆拍攝時受桃色事件影響心情,更要避女色,王 ...




王卓淇:同佢冇乜交流

黃子恆於《機場特警》中與不少女藝人有對手戲,跟孫慧雪飾演夫妻,王卓淇則演他前女友。對於子恆拍攝時受桃色事件影響心情,更要避女色,王卓淇表示:「嗰陣佢冇乜嘢,唔覺得佢有避忌。佢係一個好Nice、好好嘅前輩,但因為我戲份唔多,所以大家冇乜特別交流。我初初入行嗰陣,第一日拍節目《安樂蝸》,佢做嘉賓,我拍劇嗰陣同佢講番,佢都話記得。」

至於孫慧雪表示:「子恆佢好好,好專業,因為呢套劇係我生完BB後拍嘅第一套劇,好緊張,佢不斷鼓勵我,仲話『可以o架!你自然啲啦』,所以我哋演得好有默契。」

孫慧雪與黃子恆於劇中有大膽床戲。
  • 孫慧雪與黃子恆於劇中有大膽床戲。





鍾意就快D Share啦!