掃呢頁CODE去手機

2020年4月18日 星期六

雞排妹鄭家純:雞排妹被偷圖sell豐胸產品 仲畀人彈細? #鄭家純 #雞排妹

換着你係雞排妹,覺得好嬲定好笑?台灣32E咪神「雞排妹」鄭家純出名好身材,亦因為咁引人犯罪!雞排妹早前遭不良商家偷圖推銷豐胸產品,佢將對話內容放上社交 ...




換着你係雞排妹,覺得好嬲定好笑?


台灣32E咪神「雞排妹」鄭家純出名好身材,亦因為咁引人犯罪!雞排妹早前遭不良商家偷圖推銷豐胸產品,佢將對話內容放上社交網,留言「現在盜圖也是滿用心」,究竟發生咩事?


第一張對話截圖先係「老師」查詢效果,對方話自己胸部大咗,「老師」就要求「馬上拍一下胸部給老師看看」,對方竟然send咗雞排妹着住白色吊帶嘅相,而「老師」回覆:「胸部都有很多肉了,看到乳溝了。」之後「老師」話仲有保留未使用產品嘅「Before圖」,竟然係雞排妹着上紅色deep v嘅照片,對方就話「胸部以前真的好小」。


雞排妹公開對話截圖,指兩張相係同一個星期影,而用心嘅地方係偷圖人幫雞排妹換咗床單顏色,牆上仲P咗冷氣遙控,今次畀人偷圖應該好嬲定好笑?



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!