掃呢頁CODE去手機

2020年4月18日 星期六

陳昭昭:被指戴志偉紅顏知己 陳昭昭:工作上來往啫 #戴志偉 #陳昭昭

剛宣布離婚嘅陳昭昭,即與被爆有小三嘅戴志偉扯上關係!59歲人夫戴志偉早前被爆有「小三」Candy外,又被指有剛宣布離婚的43歲陳昭昭為「紅顏知己」,有 ...




剛宣布離婚嘅陳昭昭,即與被爆有小三嘅戴志偉扯上關係!


59歲人夫戴志偉早前被爆有「小三」Candy外,又被指有剛宣布離婚的43歲陳昭昭為「紅顏知己」,有做地產生意的昭昭,多年來跟戴志偉「拍住上」做活動嘉賓或司儀活動,有錢齊齊,相當合拍。這位棉蘭老島公主被指分別於01至18年都約會遭撞破撐枱腳,當時男方即澄清二人「冇嘢」,然而他倆繼續不避嫌交往,至今17年關係持續,早前男方被爆有「小三」時,陳昭昭大表愕然,但仍撐對方是顧家男。


陳昭昭就報道回覆東網說:「真係O嘴,不嬲我都係當佢大師兄,幫佢買保險,十幾年嘅事啦。(拍住搵錢?)通常公司有活動,都會邀請佢做剪綵嘉賓,佢做保險,有理財師嘅形象,我哋都係工作上嘅來往啫!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!