掃呢頁CODE去手機

2020年4月20日 星期一

袁詠儀:親筆信曝光!袁詠儀自揭過海關心路歷程 #袁詠儀

估唔到大家嘅重點唔係佢嘅心路歷程…藝人袁詠儀(靚靚)早前因內地劇復工由港飛返大陸,仲要坐完疫監先可以復工,本月15日終於完成隔離,一轉頭就被網民爆料話 ...




估唔到大家嘅重點唔係佢嘅心路歷程…


藝人袁詠儀(靚靚)早前因內地劇復工由港飛返大陸,仲要坐完疫監先可以復工,本月15日終於完成隔離,一轉頭就被網民爆料話喺商場名店撞到佢豪花近百萬港元掃貨添,搞到佢火速澄清,甚至「淆底」刪Post!事隔數日,有網友就晒出靚靚於結束隔離前一日,寫下兩頁親筆信向辦事處人員致謝,仲意外被網民大讚字迹工整。


袁詠儀在信中向海關辦事處致謝,表示隔離期間令佢半生難忘,又回憶自己出發前勁擔心,包括點過關、坐車、去酒店等,但佢入到深圳灣口岸後,手續同檢測過程暢順,令佢所有擔憂、不安都消失,半小時就完成所有流程,並坐上去酒店嘅巴士。


網民睇到封親筆信後,唔少人就大讚佢字迹工整,不過都有網民突破盲點,笑言佢個簽名似足打風一樣,就算有人想冒簽都唔知從何入手。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!