掃呢頁CODE去手機

2020年4月20日 星期一

【焉知非福】林泳淘被大台解約即投ViuTV 轉玩女僕Cosplay #TVB #Viu #ViuTV #大台 #女僕 #林泳淘

(互聯網圖片)前《東張西望》主播林泳淘(Wingto)去年在社交網呼籲市民遊行,之後就被無綫提前一年解約。離巢後反而帶旺人氣急升,隨即被ViuTV劇集 ...




(互聯網圖片)


前《東張西望》主播林泳淘(Wingto)去年在社交網呼籲市民遊行,之後就被無綫提前一年解約。離巢後反而帶旺人氣急升,隨即被ViuTV劇集《打天下》監製兼主演歐錦棠邀請演出,而Wingto最近更當上YouTuber,短短兩星期已經吸納不少粉絲,訂閱人數逾4萬。

《打天下》上周一首播,片尾發現一身女僕打扮的Wingto身影,今晚終於可以見到Wingto正式登場,她今日接受《蘋果》電話訪問,分享今次拍攝感受:「我冇記錯,好似一到兩集(戲份),同唔同劇組合作,最大分別係氣氛同節奏,ViuTV係外判,每套劇感覺都唔一樣,今次同棠哥合作,佢哋比較輕鬆,拍攝好快,唔會take好多,未正式拍攝前亦會排戲,互相畀意見,對我嚟講係好大幫助,自己拍劇機會少,唔係老手,有人帶住我係一件好開心嘅事。」

據知Wingto今次演出是執二攤?她直認不諱,笑說:「我係完全冇介意過,聽聞我本身個角色係想搵三上悠亞做,所以我個角色名都叫由雅,然後我竟然可以執到佢嘅二攤,係幾榮幸嘅一件事,完全冇hard feeling,好多男仔想有三上,好可惜畀我執咗,劇中講我係一個俾人呃咗嚟香港做嘢嘅外地勞工,着住當初做嘢服式(女僕),喺工作場地逃走,大家見到我cosplay,之後誤打誤撞遇到棠哥。」

此外,談到最近轉戰YouTube界點擊很好,她開心謂:「我都估唔到個點擊咁好,其實做YouTuber都頗長時間,初初好驚大家有好多唔同諗法,我都要花時間去沉澱,覺得如果係我嘅Channel應該做最真實嘅自己,唔可能為顧及人哋感受去做一啲嘢,所以我都靜咗一段時間至去做,冇諗過最終成績會咁好,多謝大家,每星期都會出片,拍好咗幾條,希望大家去支持我嘅Channel。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

歐錦棠邀請林泳淘拍《打天下》(IG圖片)


林泳淘最近當上YouTuber(YouTube截圖)



鍾意就快D Share啦!