掃呢頁CODE去手機

2020年4月2日 星期四

JW王灝兒:屋企大到可以打乒乓球 JW同男友爆汗操波 #JW

JW同男友Tarzan在豪宅內爆汗操波,網友大讚「屋企大到可以打乒乓球」。疫情肆虐,大家盡量留喺屋企「避炎」,每日都諗唔同方法解悶,歌手JW(王灝兒) ...




JW同男友Tarzan在豪宅內爆汗操波,網友大讚「屋企大到可以打乒乓球」。


疫情肆虐,大家盡量留喺屋企「避炎」,每日都諗唔同方法解悶,歌手JW(王灝兒)努力做運動,就算疫情都阻唔到佢嘅決心,仲自創咗一個新運動!


呢日佢喺社交平台上載咗一條短片,見到佢着住黑色sports bra,似乎係同男友葉韋彤(Tarzan)一齊打乒乓波,但特別在,佢打完一下就即刻踎低,然後再彈番起身開波,彈跳彈跳好活潑,而且玩得好開心添!


原來呢個係佢自創嘅運動,叫做「hit & squat Ping Pong」,仲話大家做完一定會爆汗,又大呻自己好攰!粉絲留言讚佢好醒,亦有人突破盲點,留言「屋企大到可以打乒乓球」!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!