掃呢頁CODE去手機

2020年5月21日 星期四

【勁吸睛】520出海晒身材  索媽張名雅疑似凸點派福利 #張名雅

對比做女時,靚媽張名雅依然好索。
【勁吸睛】520出海晒身材 索媽張名雅疑似凸點派福利對比做女時,靚媽張名雅依然好索。已為人妻兼潮媽嘅前港姐張名雅(Carat)下嫁律師老公四年,育有一 ...




【勁吸睛】520出海晒身材  索媽張名雅疑似凸點派福利

對比做女時,靚媽張名雅依然好索。



已為人妻兼潮媽嘅前港姐張名雅(Carat)下嫁律師老公四年,育有一對寶貝蔡浚鏗(Mario)及蔡俊軒(Milo)。雖然經已係兩子之母,但身材一啲都冇走樣,相反回復八年前選美身材,三圍係34C、23、34,好鬼索。趁住新劇《七公主》未開工,加上昨天係520嘅特別日子,戴上黑超,換上藍色一件頭泳衣的Carat出海耍樂兼Po相晒身材,感性留言:「有時候一陣風是那麼輕快,那麼高興。有時候帶著淡淡清愁,有時候潤潤的帶些温柔!你的天空今天又是什麼顏色呢?#520 #happy520 #wakesurf #我愛你#520快樂。」

 

相中張名雅身材唔止有睇頭,長腿仲好養眼,就算變咗人母,仍毫不吝嗇晒索爆身材。不過,竟然有眼利網民發覺身穿藍色一件頭泳衣的她疑似凸點,令人想入非非,興奮留言:「飛釘!」連老友岑潔儀都忍唔住話:「Too hot babe!」亦有唔少人讚她靚媽、更青春可愛、甜美迷人、女神等。

張名雅與律師老公育有兩個寶貝仔。
張名雅與律師老公育有兩個寶貝仔。
陪個仔下水禮。

陪個仔下水禮。



鍾意就快D Share啦!