掃呢頁CODE去手機

2020年5月21日 星期四

唐詩詠:鄭嘉穎想要女?唐詩詠:可能會似陳豪咁不停生 #唐詩詠 #鄭嘉穎 #陳豪

唐詩詠話覺得鄭嘉穎想生女!「視后」唐詩詠在將軍澳電視城為無綫新劇《超能使者》開工,近期愛上跑步的她笑言從投劇組拍攝竟然出現「時差」問題,她笑說:「因為 ...




唐詩詠話覺得鄭嘉穎想生女!


「視后」唐詩詠在將軍澳電視城為無綫新劇《超能使者》開工,近期愛上跑步的她笑言從投劇組拍攝竟然出現「時差」問題,她笑說:「因為之前愛上咗跑步,每晚好早瞓,朝頭早六點就去跑步,搞到依家開工到夜晚11點幾就開始眼瞓,但係朝早六點幾就醒咗,自己唔想放棄跑步,好想好似發哥(周潤發)咁勁、咁堅持,依家朝早都照同林子善去跑,跑完再瞓再開工。」


詩詠透露跑友包括有江美儀,問到可有參加發哥的跑步團?她笑說:「冇可能,美儀已經係喺發哥裏面最低級嘅,但係美儀其實已經好勁,我比美儀更低級,要追上佢先。」


講到「阿哥」鄭嘉穎宣布再做老竇,她說:「恭喜咗佢啦,我早你哋少少知。(知唔知係仔定女?)未知呀,我諗阿哥係想生女,可能佢會好似陳豪咁不停咁生,生到有個女為止,哈哈。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!