掃呢頁CODE去手機

2020年5月21日 星期四

【疫情下煲韓劇】古天樂收到基層電影人求助 稱已計劃一段時間 #古天樂

(攝影:陳俊強)古天樂今日到銅鑼灣為法國護膚品牌宣傳,武漢肺炎疫情持續,不少藝人趁在家抗疫期間亦抽空在網上做直播,繼續娛樂大眾。問古仔會否化身KOL加 ...




(攝影:陳俊強)


古天樂今日到銅鑼灣為法國護膚品牌宣傳,武漢肺炎疫情持續,不少藝人趁在家抗疫期間亦抽空在網上做直播,繼續娛樂大眾。問古仔會否化身KOL加入直播行列?他笑謂:「諗吓啦,睇吓有咩主題。疫情下,我都係返公司做嘢同返屋企,好少出街。」

有傳他與曾志偉聯手開戲救市,拍攝類似91年《豪門夜宴》的籌款電影,為眾電影人提供工作機會,古仔表示等待適合時機再公佈。再問他任達華及張智霖是否已答應演出?他笑謂所有事情都要:「返公司聽吓先。」

至於他與英皇電影合作的10部戲,古仔表示籌備當中,因為有很多因素要考慮:「好似而家因為疫情有限聚令,會影響外景拍攝,又唔想拍拍吓疫情有咩變化,如果拍拍吓停咗都有損失,都係睇清楚疫情先。」他表示希望藉這次機會,幫助基層電影人,發掘不同題材:「題材都有嘅,但有好嘅會再改,拍緊都可以不停改,想做啲唔同嘅嘢。」至於何時會開戲?古仔突然自爆:「咦?我做咩講咁多,平時我唔答㗎喎,我都係聽公司啲人講。」記者笑指他是老闆,古仔即一面驚訝說:「邊個講㗎?」

提到他身兼多職,既是電影公司老闆,又兼任演藝人協會會長,疫情下是否很多煩惱事要處理?古仔說:「我有咩煩?會長係真嘅,好多嘢要解決,我自己都係有嘢返公司做,冇就叫佢哋home office,不過我返公司都係聽佢哋講嘢,行來行去咁囉。」他表示疫情帶來得影響有好有不好:「好嘅就係有時間休息,留喺屋企睇戲、睇電視劇,《夫妻的世界》、《愛的迫降》嗰啲。唔好非常多,全球、社會同業界都有影響,唔止我個人嘅問題。」

古仔坦言有收到基層電影人求助個案:「其實已經處理咗,演藝人協會同15個屬會,都有收集大家嘅影響,了解、跟進同處理。」問他是否跟CASH一樣發放援助金?古仔表示不是一次性資助:「遲啲會公佈,應該有段時間嘅幫助,已經計劃哂。」

另外,早前鄭保瑞指古仔拍大陸電影,只為在香港開戲籌集資金,古仔說:「我真係冇睇,總之我做嘢,都係用心做好每件事。」記者指他被外界誤解,古仔重申:「都係用心做好每件事,得閒睇多啲電視啦。」

採訪:盧妹

攝影:陳俊強

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

古仔表示籌備當中與英皇電影合作的10部戲。


古仔坦言有收到基層電影人求助個案。



鍾意就快D Share啦!